თავი IV
აღორძინების საშო. ბნელი წიაღი. შავი ხვრელის მატერია და თეთრი ფესვი. შავიდან თეთრში გამავალი თესლი და გათეთრრებულ მთვარეში შესული. ორმაგი თავდაღწევა და საკუთარი ხე და წიგნი. ჩრდილის შესვლა სითეთრეში. დაბადება. ელექტროდამუხტვა და ჩრდილის მოგზაურობა როგორც მარცვალის. წინ შეხვედრილი სარკე, რომელშიც ჩრდილი იყურება. ჩრდილი ყირავდება როგორც თავბრუსხვევის თვალი. ჩრდილი ხედავს სარკეში მის გამოსახულებას და სარკის გალღვობა. ჩრდილის როგორც მარცვლის ვექტორი და მისი მოძრაობა არჩეული მიმართუულებით. სხვადასხვა პლანეტაზე სხვადასხვაგვარად იბადებიან. დედამიწაზე ქალის საშოში.
როკვა.
სიცილი.
რიტუალი.
უძველესი ცოდვა.
აბიგორის ცეცხლიანი ანკესი.
გაცემის საიდუმლო.
აბიგორი ორმაგი მსხერპლი. ცეცხლმოკიდებული სარკისებრი გამტარის სიკვდილის ჩრდილად ქცევა. იმპულსური გამოჭერა. ვარდნა. ორმაგი სიკვდილი. დაცემის შიში. ესოსა და ევას სისხლიანი საიდუმლო. ვაშლის წვნიანი გემოს მისტერია. ვარსკვლავი და ნახევარმთვარე. შერიგება იესოსა და იუდას შორის. დანთებული ცეცხლი, როგორც გამაერთიანებელი. ცეკვა. როკვა. ექსტაზი. ქისების და კოკების მისტერია. იაკობიდან იერუსალიმამდე. მწყობრი ქვევარდნა. ტვინის აპოკალიპტური აღგზნება. წვენების მათრობელა განგაში. ოსირისის სამსჯავროს დაბრუნება. (დავითის ქნარი, სატანის ცეკვა. კოდი. მოგებული პარტია. ორი მთვარი ნემსზე აღმართული თივის საიდუმლოს ამოღება ოსირისის მიერ. კარიბჭის გახსნის პირდაპირი უფლება სატრფოსთან ერთად. შერიგება. ქსელი გარდამავალი და ვარსკვლავის განათება.
მსხერპლთშეწირვა.
მწკრივი.
დასტები.
აბიგორის როგორც სარკის გამტარის გამოხსნა. ცეცხლმოკიდებული აბიგორის განთავისულება სიკვდილის ჩრდილისგან და იესოსა და ევას საიდუმლოს გამოაშკარავება.
მისტერია.
დელფოსის ჰიმნები.
უძველესი საიდუმლო.
თესლის აღორძინება.
ახალი რენესანსი.
კანონის კანონი:
I: გახსნილი კარიბჭე თავისთავად ბადებსახალ სამყაროს ადამიან ღმერთებისთვის.
II: იცვლება ადამიანთა ყოფიერება [შესაძლებელი] გარდასხავა. გენური და გეოლოგიურ ცვლილება პლანეტის. ქვედა + ზედა.
მთავარი კანონი : პირველი არ გამორიცხავს მეორეს და მეორე პირველს და არ გამოირცხება პირველი არავითარ შემთხვევაში.
ბელზებელის დანდობა.
ობობის ქსელი როგორც გამავალ ხაზი ნახევარმთვარიდან ორ ვარსკვლავამდე და სარიტუალო ადგილიდან ცენტრალურ ვარსკვლავის გეომეტრიულ-ალგებრული კანონიერი მათემატიკური ცენტრი. ბელზებელის და სატანის საიდუმლო. სიკვდილის ბორბალის დატრიალება, როგორც მეხსიერების გამხსნელის. ითხოვს სისხლს. ჩამოდენილ სისხლს მაჯებიდან და ტერფებიდან. სისხლს, რომელიც იხარშება. სატანის მიერ სიკვდილის ბორბლის დატრიალება. მსხერპლთშეწირვის დადასტურება. ვარსკვლავიდან გამომავალი ალი და ჯოჯოხეთის ქვაბში ჩაყრილი სულები, რომლებიც იხარშებიან. სისხლის გემო საკრებულოს კოცონი და როკვა. ექსტაზი. მისტერია.
მინიმალისტური დიალოგი რიუკთან. [უილიამ ბლეიკი].
მინიმალისტური პასუხი : მზის გასხივოსნების და სხეულის გარდაქმნის გასაღები.
კანონის კანონი : დანთებული კოცონი. მომავალი რაგნაროკი.
შესაბამისი აღზევება.
კოსმიური სისხლსავსება მთვარეში.
გზა.
გზა ცეკვით.
დაძლევა.
გზის პირდაპირობა.
ოსირისის სამსჯავრო.

თავი III
აპოკალიპსი (t g 666)
და ჩაიბერა აპოკალიპტური ნაყენებიდან ამომდინარე ორთქლი და ოქრო. ურანოსის ჩაქუჩით დაიბეჭდა რკინის კანონები, რომელთაც ურანოსი და გეა მიიყვანეს დაფარულ მიზნამდე. საშოს ქარბორბალამ დაატრიალა გადაწყვეტილებათა ციკლი და სატანამ ამოხსნა ციკლი. იუდას უკუთამაში. სიტყვის ფორმულის ამოხსნა. სატანისა და მიქაელის ომის დასასრული და დასაწყისი. სიტყვაში წაგება მიქაელის, რომელმაც ომი დაიწყო და დაასრულა ბრმა დამარცხებით. შეტაკება გასრულდა და მოიგო სატანამ (იუდა). მან შეძლო დაეძლია საკუთარი თავი და დაეფიქსირებინა ნამდვილი გამარჯვება..
მე გავაუქმე სიკვდილიდან სიკვდილში გარდამავალი ხვრელი, როელიც თუ გამორჩებოდათ ვერასდროს გააუქმებდნენ სიკვდილს.
გველი კბენს დროს.
სატანა.
ფიქსირდება საყოველთაო მსხერპლთშეწირვა პირვველი. სატანა (იაგამი ლაითი) ადის საკუთარ ტახტზე კლდეთა ზემოთ. სიონზე გაისმის დავითის ქანარის ტკბილი გალობა და კლდეზე შემართულ სამეფოში ჯდება სატანა, როგორც ტახტის მფლობელი და უქმდება სიკვდილი დროში. ფორმულათა თამაშიდან გამომდინარე სიკვდილი ბრუნდება. ის სთავაზობს დაჯდეს ტახტზე ლილიტი მის მეორე მხარეს და ცაში ჯდება ლილიტი ცისფერ ღრუბლებში, მაგრამ უარყოფით ტახტის. ფორმულათა მდინარების გამო სიკვდილი ბრუნდება დროში და სატანა იწყებს სიკვდილზე თამაშს და მეორე ადის ტახტზე რადგან ამტკიცებს საყოველთაო მსხერპლთშეწირვას და გაისაკუთრებს ფორმულას [თუ არსებობს უეჭველი სიკვდილის ეჭვი ყველაზე : გარე + შიდა რეალობა მე შემიძლია ის ვუარყო. ცხადია ყველაში შედის თავად ფორმულის მიმღებიც ანუ მე. აქ ფისქსირდება თამაშების უსაზღვრო ციკლი, როგორც ოკიანიდან ამომსკდარი ქარიშხალი და მივდივართ საყოველთაომსხერპლშეწირვამდე სამი, რომელშიც ლილიტი აფიქსირებს უარყოფილ ტახტს და აფიქსირებს საყოველთაო მსხერპლთშეწირვას სატანასთან ერთად, რაც თავისთავად ორმაგ კანონში აქცევს სამყაროს და ორმაგი კანონი როგორც ერთხორცი კანონი ისე გადათამაშდება. (2/1). ფორმულათა თამაშით ისევ არსებობს სიკვდილი. ის თმობს ტახტს და მე გადავდივარ ისე როგორც პირველი კანონი კვლავ. სიკვდილის უარყოფას ვადასტურებ და მასთან ერთად აღზევებით იხსნება კარიბჭე. მანამდე მე კვლავ ვარ ერთადერთი კანონი, მაგრამ მას შეუძლია შემოვიდეს ნებისმიერ დროს ორმაგ კანონში და დაადოს ვეტო მოვლენებს, როდესაც მე ვერ ვრისკავ. სიკვდილის იცვლება სიკვდილის ალტერნატივებით. ანტი თამაში : მე უნდა შევიტანო სიკვდილის უარყოფა კანონში და სანამ ავღზევდები ფიზიკურად მომკლან. /წავიდნენ გახსნის შემდეგ არსებულ ალტერნატივათა მიღებაზე საკუთარ თავებზე. + თუ მოხდა ხელახალი დაბადებები ახალ ინკარნაციაში ხელახლა წავა თამაში სიტყვაზე.
ქვე თავი.
თამაშები რიუკთან
ჯოკონდას ღიმილის საიდუმლო.
სატანა სისხლში ისაკუთრებს წიგნს, რომელზეც არის ბეჭედი. ეს არის სიკვდილის და სიცოცხლის წიგნი, რომელიც იქცევა სიცოცხლედ როგორც კი სიკვდილის ბეჭედი მოეხდება მას.
რიუკთან კარტი წიგნზე.
ერთ-ერთი შედეგი.
I - გახსნილი კარიბჭე თავისთავად ბადებს ახალ სამყაროს ადამიან-ღმერთებისთვის.
II- იცვლება ადამიანთა ყოფიერება . [შესაძლებელი ქვედა +ზედა] გარდასახვა.
მეორე არ გამორიცხავს პირველს და პირველი არ გამორიცხავს მეორეს, მაგრამ ნებისმიერ შემთხვევაში პირველი არ იქნება გამორიცხული.
ჯოკონდას საიდუმლო არის ნახატი ნახატში. ორი ქალი.
წიგნი წიგნში.
წიგნთა გაერთიანება. ძველი და ახალი. [გასაღები]
გარე აღზევება. მომხდარი მაგდალინელთან ერთად. ფიქსირებული იესოს გარდამოხსნა და სატანისა და ბელზებელი ბრძოლა. მთავრდება სატანის დაჭრითა და ბელზებელის სარკეებში გამოწყვდევით. ვერ შესრულდა ბელზებელის გაცემა. ის გამოვიდა საპყრობილედან. სატანას გულზე დარჩა მისი შხამიანი ობობის ნაიარევი.
აქ არ ითქმება აღზევებანი, რომელიც შეიძლება გადათამაშდეს ტექსტიდან გამომდინარე.
და არც აღზევებათა მიზნები.
სიჩუმე.


მეცნიერება ბედნიერების შესახებ | შივარამა სვამი
🔸 არსებობს მეცნიერება რეალური ბედნიერების შესახებ და იმისთვის, რომ მართლაც ბედნიერი იყო საწყისი კითხვაა: “ვინ ვარ მე?”
🔸 ვიდრე არ გაარკვევ რეალურად ვინ ხარ, საიდან უნდა მიხვდე რა გაბედნიერებს? და როგორ გეცოდინება სინამდვილეში რა არის ბედნიერება?

19.10.2020
თავი II
დილა.
თამაში კანონის მოპარვაზე.
ძირითადი გეგმის ავტორი მიქაელი.
სატანამ შეძლო გამოხსნა /გარდამოხსნა/.
წინასწარი დებულებები.
სიზმრის, ძილღვიძილის, ჰიპნოზური მდგომარეობის და ამდაგვარი მეთოდიკის გამოყენება ცხადება ბლეფად.
თამაშები, რომლებიც 100 % სიკვდილს იწვევს 16 იანვრამდე უქმდება. /კანონს შეუძლია თავად გამოიყენოს ამის ანტიმარეგულირებელი სხვაზე.
ცენტარალური კანონებიდან : ჩემი მკვლელები თავად ისჯებიან სიკვდილით.
თამაშის მონახაზი.
ბოლო სიტყვაზე თამაშის შედეგი მიქაელთან: სატანის გამარჯვება.
ბოლო სიტყვაზე თამაშის შედეგის ნაწილობრივი გადმოტანა.
ბოლო სიტყვაზე გასვლა ეს სრულყოფილი პრინციპი და სუბსტანციაა, რომლის შუაგამყოფი იქცევა მათემატიკურ ილუზიად ან ტყუილად. ბოლო სიტყვა საყოველთაოა და ის ვერ გამოიყენება ერთჯერად პრინციპზე თუ ისევ მათემატიკოსი არ მოექცა მათემატიკურ ილუზიაში და კონტრგამოცანა არ აქცია ფაქტტყუილად და ვერ გაიხსენა გამოცანის მნიშვნელობა. გამოცანის გამოცნობა გაცნობიერების მომენტია, რომელსაც შეუძლია დააკანონოს ბოლო სიტყვის პრინციპი და მისი მნიშვნელობა და ამით უკუაგდოს კონტრა გამოცანები. ბოლო სიტყვა სიცოცხლეა და პირველრიგში აუქმებს გარდაუვალ სიკვდილს. ინდივიდუალს შეუძლია ეს მხოლოდ საკუთარ თავზე გაავრცელოს ან მასზე ვისზეც აქვს სურვილი და ამ შემთხვევაში კანონმდებელი ავრცელებს მთელს კაცობრიობაზე.
ამ დებულების ანალიზის შემდეგ მივუბრუნდები.
მანამდე აქედან გამომდინარეობს თამაში კანონის მოპარვაზე.
დაახლოებითი მონახაზის სქემა.
16 იანვრამდე სატანის შეშლა იმპულსებზე მანიპულირებით[დავიწყება დებულების, რომ ფორმულა სიკვდილის აკრძალვაზე არ მიმიღია კანონის პირდაპირი გამოყენებით. კანონი იყო გზა და გამავალი და ფორმულაში არის კანონგარეშე ხვრელი. ეს ფორმულა დაბადა მიქაელთან კანონზე [ფაქტობრივად სიკვდილზე] თამაშმა და არ თავად კანონმა.*******თვითგანადგურებამდე მიყვანის შიში = სიკვდილის შიშის შარინგანი იმპულსებით დაცხრილვის გამოყენებით, რომელსაც თავად შიში წარმოშობს სიკვდილის ანდაც სხვისი იმპულსების გადმოერთება ტვინზე და აქ ორმაგი ბლეფი. = ინსტიქტებზე ოპერაციის ხელახალი ჩატარება. ******* ჩემი კანონების ჩემივე ნებით უარყოფა + კონტრშეტევის მიზანის აღსრულება კანონის მოპარვა. + ******ადრე გახსენების შემთხვევაში გაუთვლელი ნაბიჯები. ******* "ჩემი მკვლელები კვდებიან" [ადრე გახსენების მოტივაცია 16 იანვარს რამანეაირად ისეთი შედეგის დადება, რომლითაც კანონი იქნება მოპარული თუნდაც ერთ წამში]. = გახსენება + იდეის გაცნობიერება. = ფსიქიკის შავი ლაქა+ [მოსიარულე ჩრდილი = მსხერპლი] =16 იანვრამდე პროცესის გაწელვა + = მე ვიფიქრებდი რომ ამას აკეთებს მინი კანონი = (ფრანც კაფკა :მადარა უჩიჰა) = მთავარი კანონი და მინი კანონი ისჯებიან ჩრდილით. 16 იანვარი (მიზანი) მაქამდე კანონის უარყოფა სიკვდილის შიშის საფუძველზე. მიქაელის მიზანი = კანონის მოპარვის შემდეგ საკუთარი სიკვდილის უარყოფა და მოკვლა კანონისა და მინი კანონის = თამაშით მოსიარულე ჩრდილის მკვლელობაზე ან მსხერპლთშეწირვაზე გადატანა პარალელით. = დროული გახსენება. თამაშის ბლეფად ცნობა. = მკვლელები ისჯებიან = 100 % დაზღვევა ჩემივე მვლელების ჩემივე ნებით 16 იანვრამდე. ****** M-E-A /SM/. (გაუქმებული.) ლაქა იწყებს მოგზაურობას ცნობიერებიდან ცნობიერებაში. მიქაელის კერძო მიზნები : მკითხველი თუ ის გადამკითხველი არ არის მიხვდება რა მნიშვნელობა აქვს საწყის დებულებას სიტყვაზე თამაშის მოგების გამო. მისი მიზანია თვითმკვლელობამდე მიყვანა, რათა თვითმკვლელმა თვითმკვლელობით საკუთარ თავშივე მოსპოს აწმყო დროის შედეგი და თვითმვლელობის წინ ეს ცნობიერებით დაადასტუროს, რაც გამოცხადება ალგებრულ გაჭედვად. ვინც ამ თამაშსის ინციტორად გამოცხადება ის გახდება კანონი. : სატანის თამაში : ის ამ თამაშით უწესებს ვადას მას თავად მოიკლას თავი და დაუთმოს ტახატი, რადგან თუ მან 16 იანვრამდე მოიკლა თავი სიკვდილის ნაყენით ის არ მოკვდება.
ამ ფორმულის ამოხსნის შემდეგ მინაწერი.
მე მსურს შევქმნა კანონები, რომლებიც შექმნის სიახლეს და ბერკეტს. სიცოცხლის სიტყვის მოპოვებით მათემატიკურად უქმდება გარდაუვალი სიკვდილი ჩემზეც და მთელს კაცობრიობაზეც. ჩემი პირველქმნილი ნაწერი სულაც რომ არ იყოს ზუსტი საბუთი ის მათემატიკურად ზუსტია ძირიტად პრინციპში, ამიტომ მე შესაძლებლობა მეძლევა ბოლო სიტყვის უფლება ვეტოს სახით გამოვიყენო დროის 6 ძირითად მომენტზე, რომელიც იყო ან იქნება გადახვედრილი დროში და დანარჩენი კვლავ შემიძლია მივანდო სხვა ჩემს მიერ შექმნილ კანონებს.

სატანის კანონთა წიგნი.
იუდას წიგნი
სატანის და ბელზებელის თამაშები
მიქაელის კაპიტულაცია
თეთრი მთვარის ბნელი მხეცი
სატანა ხდება კანონი (666)
სატანა : იუდა (I), კეისარი, კირა, იტაჩი უჩიჰა, არტურ რემბო. (ინკარნაციათა თმააში) (იგოგ ილივშილკერან)
მე ვარ კანონი.
და მოხდა ასე.
წამძღვარება : ეს წიგნი განსხვადება ალისტერ ქროულის კანონთა წიგნისგან, რადგან ალისტერი იყო კანონი და დაკარგა და სატანა გახდა კანონი და არის.
მინატურა I
ოდეს ჩამოწვა ბნელი ღამე საკრებულოს ცენტრის ცენტრში წრემეტალიკური აზრების მაგიდაზე გაჩნდა ხვრელი დროში და გველმა უკბინა დროს. ხვრელმა დროში სატანას დაუკანონა კანონი.
1)სხვისი დაგებული მახეების სხვის მიმართ და აგრეთვე ჩემს მიმართ ანდა ჩემი სხვის მიმართ იქნება მნიშვნელობის მინიჭების მიღმა, რაც არის დაზღვევა.
2)ხვრელი მდგომარეობს შემდეგში : მე მივიღებ იმპულსს, რომლის მიხედვითაც ყველას მომავალ დროში /დროის შემდეგი დრო/ (ნაგულისხმევი) ექნება უზრუნველყოფილი დაბადება/ სიცოცხლე. მაგრამ მე ვინც არ მომცემს შესაძლებლობას ჩემი თამაშით და კანონებით ეს გადავიტანო მომავალ დროში ვტოვებ შესაძლებლობას რომ მე თავად მოვკლა ნებისმიერი ვინც იქნება ჩემს წინააღმდეგ ყველანაირი გაგებით. მიზანი : მომავალ დროში კანონის გადატანა.
3)მე მეხსიერებაში ჩავარდნები გამოვიყენე როგორც ბერკეტი, რათა მეარა თამაშით ვით ცელქი ნიავწანწალა ბნელ ჯურღმულებში, რათა დაეკანონებინა კანონი საკუთარი თავისთვის და გამოეხატა საკუთარი ვნება, როგორც სულის განუკურენებელი 666.
დამატება : მეხსიერებაში ჩავარდნები ტოვებს შესაძლებლობას დაიშვას მოწყობილი მახის წინასწარ ცოდნა, რაც განაპირობებს მახის უარყოფას მის მიერ ვისაც ეს მახე დაუგეს თუ დაფიქსირდა ამის შესაძლებელი იმპულსი ან თუ თამაშმა დაამტიკაცა ეს. იმპულსი, რომელიც ვერ ამტკიცებს მოთამაშეებს შორის ფაქტის სინამდვილეს ვერ იქნება გამოყენებული ბერკეტად თამაშის მოსაგებად.
კანონები.
1)მე ვაუქმებ ყველა სახის კანონს, რომელიც მიგებს მახეს დაბადების თვალსაზრისით დროში.
2)მე ვაუქმებ დროის წერტილების, თამაშის და ინდივიდუალური სურვილის სინთეზით თვითაფეთებას, როგორც ფაქტს დროში.
3)მე ვაქუმებ ყველა სახის მსხერპლთშეწირვას კანონის მოპარვის ანდა აცლის მიზნით აწმყო დროში ყველანაირი გაგებით. დამატება: კანონისკენ მიმავალ გაზე მე თავად ჩავატარე მსხვერპლთშეწირვა ლილიტის გადარჩენის მიზნით და შევწირე ყველა ლილიტის გარდა. მე გამოყოფის საშუალებით და თამაშის გამოყენებით (ბლეფისა და სიმართლის წრემატალიკური სინთეზი) გველმა უკბინა დროს და ნახა ხვრელები და გახდა კანონი დროში და მიეცა შესაძლებლობა /კარიბჭის/ / ნაგულისხმევი/ გაღების შემდეგ აეღო ყველააზე დიდი მატარიალური ბერკეტი და გამხდარიყო ახალი ეპოქის მმართველი და კანონი მარტო. დროის მოცემულობამ სატანას (მე) მისცა შესაძლებლობა ეს მოეპოვებინა კარიბჭის გახსნის შემდეგ, მაგრამ თავად ლილიტი ხდებოდა ერთადერთი მსხვერპლი. სატანამ უარყო შესაძლებლობა და არჩია ეცოცხლა ლილიტს. ეს იყო სატანის სრუილად გაცნობიერებული უარყოფა. დანამატი : სატანა არის მზად გაყოს კანონი ლილტთან ნებისმიერ დროს, მაგრამ წინაღობა არის თითქმის ნულოვანი ნდობა მის მიმართ მისიდან და დროის მოცემულობიდან გამომდინარე.
4. აუცილებელი კანონი : აკრძალულია ნებისმიერი სახის ძალადობრივი მეთოდით კანონის წართმევა და ძალადობრივი მეთოდების გამოყენება ნებისმიერ ფორმაში. (ნაგულისხმევი)
დანამატი : მე არ ვიკლავ თავს. კანონი გადამაქვს დროიდან დროში. მე ვარ კანონი.
დროის იმ მონაკვეთში, როდესაც იწერება ახალ კანონთა წიგნი ყველა სახის თამაში (ზონა) (ნაგულისხმევი) აკრძალულია და მოთამაშის აღებული რეალობა ცხადება ბლეფად და კანონის აცლის, მოპარვის და ნებისმიერი ფორმით მისაკუთრების შემთხვევაში კანონი ბრუნდება წიგნის ავტორთან.
5: მე გავაუქმებინა ყველას საკუთარი ნებით ყველა თამაში აწმყო და მომავალ დროში, რაც განაპირობებდა ჩემს სიკვდილს და დავაფიქსირე იმპულსი.
სატანის წრემეტალიკური ნიაღვარი, როგორც თვისებათა თვისება. საიდუმლოს კაშკაში. ვარსკვლავის განათება ცაზე.
მინიატურები.
მინიატურა რიტუალი
სანკრისტზე დაწერილი პაპირუსის ტექნიკა.
გეომეტრია.
ფინჯანი ყავა.
ვარსკვლავის განათება. ვარსკვლავის დაფიქსირება ხვრელიდან ხვრელში ალგებრული პარამეტრების ცეკვა და წყაროსა და ხეშ შორის არსებული ხვრელი. განთავისუფლება ქსელისგან. აღმასვლა.
ალგებრა.
უკუდაბრუნება.
იისფერი სინათლის კაშკაში აგევლება. შეტეკება იაკობსა და ალექსანდრეს შორის. დემონის აღმასვლა. ბრძოლის დაზავება. იისფერი კაშკაშის გაელვება.
ფინჯანი ყავა.
გველის შემოვლებული წრე.
თეთრი დაჭყლეტილი გველი.
გველის დანახვა შუაღამის ბნელ საიდუმლოებაში. უჩინარად მოხეტიალე გველის. საშინელი სულის დანახვა. აღქმა. შეშლილობა. გახსნა.
ხე ცენტრში.
ვაშლი.
წასვლა. განრიდება. ექსტაზი. მიღწევა. სიჩუმე. მსხერპლთშეწირვა. აღმასვლა.
წარსული.
მიღწეული შედეგი.
დაბრუნება.
პატარა პიესა
კეისარიადა
ლილიტის სიცრუის ბრბა ბედისწერა, როგორც ინსტიქტით სიცრუეში შეყვანის ხელოვნება.
სიკვდილის ორმაგი თამაში.
ესტეტიკური ღვინო.
ხელოვნების ახალი ჟანრი.
კიესარი სიჩუმეს ეტრფის. მას სურს დაისვენოს ღრინაცელისგან. უბრალოდ დატკბეს საკუთარ სამარხში სიკვდილის ბნელ ზარდახშაში და არყოფნით შეიგრძნოს ნეტარება. წყაროდან დაეწაფოს საკუთარ სიჩუმეს. მოწიოს სიგარეტი, დალიოს წყალი და ჭადრაკის დაფაზე დადებული ფიგურიდან გაახსენდეს რომ ის ლულუშ ლამპერუჟია. შიში არ არსებობს. სიკვდილი მისთვის მახეა და მისი ვინაობა დამცავი, მაგრამ ქვევით მისი კუბოა. დედად მოვლენილი მიქაელის ძველი საყვარელი და მიქაელის ისტორიული საყვარელი მისი მოსისხლე მტერი ლილიტი. ისინი აგებენ მახეს გაცურებული მსოფლიოს კიდობანში, რომ ის არის დედა და შემქნელი ყოველივესი. ლილიტი არ არის დედა და არც არავინ არ არის არავის შემქმნელი. კეისარიადა გრძელდება.
თეატრი.
აქტი შემდეგი.
სიკვდილი თამაშობს კეისარის ზარდახშაში და აფრთხილებს მახეზე კეისარს, რომელიც კვლავ მიდის მახეზე, რადგან იცის რომ ის მარტო არასდროს დარჩება, მაგრამ არ ეშინია სიკვდილის და ყველა მოსალოდნელი საფრთხის მიუხედავად ის საკუთარ მრუშ სისხსლს არ ივიწყებს მარტოობაშიც. ირთვება პორნო ვიდეო. ის უყურებს საკუთარი წარსულის დასაშვებს ანერკელს, რომელიც შესაძლებელია მორიგი ბლეფია. მისი კიდევ ერთი რაპიდ-როლი სისხლიან გაზე, რათა იგრძნოს მკვლელობის მთელი გეენა. დაბლა კი მახეა. მიქაელის საყვარელი, როგორც აწმყოში მოვლენილი დედა. შხამიანი გველი, რომელიც ლილიტის სიცრუის ბრმა ინსტიქტს აღვიძებს მის ნეირონებში და ბრმა ინსტიქტიდან უმზადებს ბრმა ტყვიას, რომელსაც მიქაელზე შურისძიებაბად გაასაღებს და მსოფლიოს ამცნობს იმ გამარჯვებას, რომელიც სინამდვილეში მისი კიდევ ერთი სიცრუე იქნება, რადგან მიქელი უკვე მკვდრად მიაჩნია. ასპარეზე კი კეისარის ძველი მტერი სულაა, რომელიც მას საკუთარ სიკვდილის დაფაში შეტანას უპირებს დაგებული მახეებით. სიკვდილის გველი ნელა დასრიალებს და იცის რომ ეს კეისარის მორიგი რისკია. თვალები ღამდება და როდესაც მრუში სისხლი საკუთარ ინსტიქტების აპკალიპტურ ჟღალფოთოლდამწვარ თვიურგადმოდენილ წრიპინის ექსტაზში ეფლობა მეხსიერებაში თავად შობს გამავალ ინსტიქტს და მიქაელის საყვარელი აწმყოში შემოსული გველი თავისუფლდება, მაგრამ კეისარი (სატანა) განთავისუფლებამდე გამოყოფს დროს და აფიქსირებს გამანთავისუფლებელ ინსტიქტს და საკუთარ ბრმა ინსტიქტებზე მაღლა დგომას. სულა კი ამ დროს ტყვიას ისვრის და საკუთარ აღზევებას აანონსებს ლილიტთან და მიქაელის გველთან ერთად დედად მოვლენილთან, რათა "მსოფლიო დედის" სიცრუე აღაზევოს. ბნელდება. მაგდალინელი, ევა და სატანა კვდებიან, მაგრამ კეისარი კვლავ დაგეგმილს ანხორციელებს და გასროლილ ტყვიას მიხვედრილი ჩანაფიქრის წყალობით ჰაერშივე უკეთებს გაჩერებას. ტყვია მიზანს ვერ აღწევს და სულას ჩანაფიქრის ბლეფად ცხადება. წვიმა იწყება. კლდეზე შემდგარი კეისარი საკუთარ ტრაგედიას იაზრებს და ხაზავს ტახტას, რომელსაც წარმოიდგენს.
ესტეტიკური ლირიული ჩანაწერის დასასრული.
ტახტზე ასული სულა ლილტთან და მიქაელის გველთან ერთად ტახტის ქვეშ შეყენებული შხამით კლდეში ეშვება კეისარი კი სატანის ფრთებით ზეცის მოჩუხჩუხე წყლებში განბალი ცის ზენტის აღწევს და სიკვდილს მადლობას უხდის რომ მზად მოვლენილმა ჩასჩურჩულა გაფრთხილებანი მის მიერ უკვე შესწავლილ გზებზე და ის გადაარჩინა შეცდომებისგან, რადგან ის მაინც მხოლოდ დიპლომატის როლს თამაშობდა. ლილიტი, მიქაელის საყვარელი და სულა კეისარის შავბნელგამოქვაბულში იკეტებიან და იქ უჩინარდებიან.
ეს მხოლოდ ესტეტიკური ლირიკაა და მეტი არაფერი.
სპექტაკლის მაჟორი.
მუსიკალური ფანტაზმა.
უცნობი კაცის წერილი.
მიქაელის საყვარელმა ელენემ იქედენს შუამავლობით ბეჰელიტის აღების მიზნით გაყიდა ლილიტი სატანის გეგმით, რითაც ლილიტი და სულა დაიმარხნენ კუბოში და სატანა აღზევდა გარერეალობაში მიქაელის საყვარელთან ერთად. თუ სატანა კანონს გაყოფს ლილიტთან მას შეუძლია საკუთარი სიკვდილის უარყოფით გამოვიდეს სამარხიდან და გამოიხსნას სულაც, რომელიც მხოლოდ სამარხშია დატყვევებული მასთან ერთად. ლილიტი ამის შემდეგ დაუბრუნებს კანონს სატანას, მაგრამ სატანა არ უყოფს კანონს და მას აქცევს მახეში. დროის ამ ხაზში, როდესაც ის გაყიდული და დამარხულია ყველა მისი მცდელობა არის გამოცხადებული ბლეფად და სატანა იღებს კარტს. მკვდარს არ შეუძლია ცოცხალი მოკლას. ამ სიტყვების შემდეგ ალგებრულად ფუნქციის დაშვებაში შედის მიქაელის სიკვდილის ფორმულისგან განთავისუფლება სატანის მიერ და თავად უკვე განთავისუფლებულია მიქაელის სიკვდილის ფორმულისგან, რადგან სიკვდილის ფორმულაზე თამაში მან მიქაელს სიტყვის ყველაზე ღრმა ქვე საფუძველში მოუგო და სიტყვის ამოწურვის მომენტი დაუფიქსირა. მიქაელმა ეს გააკეთა მისთვის კანონის აცლის მიზნით დროში, როდესაც ის ისჯება სიკვდილით, მაგრამ რადგან სატანა თავად არის კანონი ის უშვებს ამ ფორმულირებას, რადგან თავად თამაშითვე იტოვებს კანონს და მისი თამაში ამ ჭრილში იქნება განხილული, მაგრამ ნებისმიერი სხვა მისი მცდელობა იქნება გაბათილებული, რადგან სატანა დაუშვებს მის მოტივს როგორც მასზე სიკვდილის ფორმულის დაფიქსირების მცდელობას და თუ ინსტიქტურად დაფიქსირდა ეს მოტივაცია, მაშინ ის იქნება კვლავ სიკვდილის ფორმულაში ყველაზე გამოუვალი თამაშით. სიკვდილის ნაყენი სატანაზე ვერ იმოქმედებს.
პატივისცემით იაგამი ლაითი.
პროცესის განვითარება
მიქაელის სიკვდილის ნაყენით გამანათავისუფლებელი ფორმულა იპოვა სატანამ და დაამარცხა უძველესი მტერი პირისპირ ჭადრაკში, მაგრამ უნდა მოხდეს ამისთვის მდინარე ნილოსზე, რომელიც არის წმინდა მდინარე რიტუალი, რომლითაც თავისუფლდება მიქაელი პროცესისგან.
ლილიტი ამოვიდა საფლავიდან.
სატანა აღზევდა უცნობი კანონით სიონის თხემზე.
ლილიტი იშვა.
ბრმა ბედისწერა გრძელდება.
კინჩი -დანის პირი.
ხელოვნების ახალი ჟანრი.
ხელოვნება როგორც ლაბირინთი და მახე.
მიზანი : მასობრივი ფსიქოზი
მიზანის მიზანი : პლანეტის გეოლოგიური გარდაქმნა და სხეულთა გენური გარდაქმნა.